Tillgänglighetsförklaring
Vi är engagerade i att göra Indybeauty.se tillgänglig för alla användare, inklusive personer med funktionsnedsättningar och/eller begränsningar. Vi strävar efter att följa riktlinjerna i Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 nivå AA i vårt pågående arbete för att erbjuda en tillgänglig upplevelse. Om du stöter på tillgänglighetsproblem, vänligen kontakta oss så att vi kan åtgärda dem.
Åtagande för tillgänglighet
På Karo Healthcare är vi engagerade i att erbjuda en digital upplevelse som är tillgänglig för alla användare, inklusive personer med funktionsnedsättningar. Som ett hälsoföretag anser vi att god hälsa handlar om mer än att behandla sjukdomar — det handlar om att ge människor möjlighet att fatta smartare beslut om sin vardagliga hälsa för att förbättra sin livskvalitet. Detta åtagande omfattar även vår digitala närvaro, där vi aktivt arbetar för att säkerställa att Indybeauty.se är fullt kompatibel med WCAG 2.1 nivå AA.
Vi förstår vikten av tillgänglighet för att ge människor möjlighet att ta kontroll över sin hälsa och sitt välbefinnande. Därför arbetar vi kontinuerligt med att förbättra tillgängligheten på vår webbplats, och ser till att den är användarvänlig och inkluderande för alla. Vår drivkraft är att hjälpa människor att leva livet fullt ut — och det inkluderar att erbjuda en tillgänglig onlineupplevelse som speglar våra höga standarder för vardaglig hälsovård.
Vårt team arbetar ständigt med att identifiera och åtgärda eventuella tillgänglighetsbarriärer, och vi är fast beslutna att göra Indybeauty.se till en webbplats som alla kan använda, oavsett förmåga.
Följsamhet mot standarder
Vi strävar efter att följa WCAG 2.1 nivå AA.
Kontaktinformation
Besök vår kontaktsida för att meddela oss om eventuella tillgänglighetsproblem. Vi gör vårt bästa för att åtgärda dem så snart som möjligt.
Icke-tillgängligt innehåll
I april 2025 uppfyller Indybeauty.se ännu inte riktlinjerna i Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 nivå AA. Vi erkänner att detta är vårt ansvar och vi strävar efter att uppnå full följsamhet under 2026.